Lagu Raya




Pembiayaan Peribadi Mudah Lulus, Amaun Tertinggi, Jangkamasa Pembayaran Sehingga 15 Tahun, Selamat dan Sah Disisi Undang-Undang

Pinjaman Koperasi & Pinjaman Bank, Menguruskan permohonan bagi skim pinjaman peribadi ewawasan Koperasi Wawasan Malaysia atau KOWAMAS. Perkhidmatan untuk Kakitangan Kerajaan Seluruh Malaysia ke Seluruh Malaysia. Pinjaman TANPA PENJAMIN dari Koperasi KOWAMAS, Pinjaman Koperasi SEJATI dan Pinjaman Peribadi Koperasi KOWAJA untuk Kakitangan Kerajaan Malaysia. KAMI SEDIA MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH KEWANGAN ANDA. Pinjaman RM150k dari Koperasi dan di biayai oleh Bank Rakyat, Maybank dan Al-Rajhi Bank. Selesaikan masalah Blacklisted, CTOS / CCRIS pinjaman bank atau kad kredit. Semak kelayakan BIRO PERKHIDMATAN ANGKASA melalui kami.

Sunday, October 18, 2009

Mengenai Kami

Mengenai pinjaman koperasi

Pinjaman koperasi ini adalah satu portal maklumat untuk pelbagai jenis pinjaman koperasi. Kami menawarkan khidmat nasihat pelangan yang mesra dan cekap di mana anda tidak perlu manghabiskan banyak masa mencari pinjaman koperasi yang paling sesuai. Kami sedia membantu anda mendapat pinjaman koperasi yang terbaik kerana kami prihatin terhadap keluhan dan kesulitan kewangan pelanggan kami.
Kami merupakan wakil pemasaran atau ajen-ajen yang berdaftar dengan pelbagai koperasi untuk memasarkan produk koperasi-koperasi tersebut dan mempunyai pengetahuan produk koperasi yang mendalam. Justeru, kami dapat memberi anda khidmat nasihat yang tepat mengenai pilihan pinjaman koperasi yang secara PERCUMA. Antara koperasi yang kami wakili adalah:
  1. Koperasi Kowaja
  2. Koperasi Kopesadik (KOPERASI MAJU EKONOMI PEKERJA BHD)
Segala matlumat peribadi pelanggan kita seperti gaji, dan nombor IC yang diterima sama ada secara online, sms, ataupun bertulis akan dikendali dengan cermat dan dijaga rapi sedaya upaya untuk menjamin kepentingan privasi anda. Matlumat ini hanya akan digunakan dalam permohonan pinjaman peribadi koperasi untuk anda sahaja.


0 comments:

Newer Post Older Post Home

kira jumlah pinjaman yang layak dan overlap


Sila Tunggu Sebentar...Lihat Jadual Bayaran Di Bawah Ini..

.